Gebesasli Merhama kızlar hangi çatlak önleyici kremleri kullanıyorsunuz memnun olanlar yazabilir mi. Bugün alısverise cıktım ama hangisini alsam diye düsünürken alamadan döndüm fikre ihtiyacım var ://
Metealpinannesi Gebesasli Lierac jel, lierac serum, bioil marka yağ, doğal yağlardan da Hindistan cevizi yağı badem yağı ama benim yine de çatlağım oldu malesef
Eslam Gebesasli ailemde kimsenin çatlağı yok malesef ben harita gibi oldum bazen ne yaparsan yap fayda etmiyor
tugcesakzci Gebesasli mustela kullandım çok memnun kaldım öyle çok ve düzenli de kullanmadım ama çatlağım olmadı
Gebesasli Metealpinannesi bioil bende alerji yaptı incia aldım diğer önerileriniz için teşekkür ederim onları da deneyeyim
Cagla-2434 Gratis hindistan cevizi yağı Life in markası . 8. Aydayim şuan hiç çatlağım yok . Ancak çatlak konusu genetik olduğunu soyluyor herkes ben 3. Ay bitiminde başladım. Şuana kadar memnunum bol bol su içiyorum hareket ediyorum .
Gebesasli tugcesakzci ben incia aldım ama mustela da alıcam dönüşümlü kullanıcam. Ben 16 haftalık gebeyim şimdi başlasam olur mu iyice büyümeden ?
Gebesasli Yasmncm aaa demekki alerjik bir şeyler var içinde tek olmadığıma göre. Benim tenin çok hassas alerji olacak yer arıyor diye şaşırmamıştım :)
Yasmncm Gebesasli ay ben kasintidan uyuyamiyordum aşırı alerji yaptı beni ıslak örtü koyuyodum karnıma yağların hepsi alerjimi arttırdı niveanin vücut losyonuyla rahat ettim doktorumun onerisiyle
Yasmncm Gebesasli 5 yıl oncesiydi canım nemlendirici vücut losyonuydu şişeleri degismis hangisiydi emin olamadim