Benim de 38. Gün gecikmenin kan vermiştim 0.34 ve 0.57 çıktı bida da vermedim 20 gündür falan 1 haftadır da mide bulantısı var çubuk test yaptım 3 kere 2 sinde çift çizgi 1 inde tek sonra özelde verdim kan 0.0 çıktı anlamadım ne olduğunu hala da ne belirti ne adet hiç bişey yok