Bebeğim 3aylik oldu sünnet ettirdik lokal anestezi sırasında doktorun yaptığı her işlemde çocuk çığlık çığlığa ağladı doktor kesti, dikisi batırdı o ağladı, doktor durdu aglamasi da durdu gözümle gördüğüm için nerde acı çektiğini gördüm bebeğimin. Sünnetten önce muayene ettiginde doktor halâ anestezi etki etmedi mi halâ bitmedimi doktor dersiniz diye uyardığı için bu acının tepkinin de o an normal olduğunu düşündük ve elimizden birşey gelmiyordu ama sonrasında çevremizden duydukladimiza göre kafamiz karıştı bu kadar hissetmesi normal değil dediler hissetmemeliymis. Bebeği bu aylarda olup sünnet ettiren ve böyle yaşayan oldu mu yarın kontrolümüz var ona göre konuşacağım. Gözümün önünden gitmiyor o cigliklari kurtar beni der gibiydi🙁