Merhabalar
Son adet tarihime göre 12. Haftadayım. 8 haftalık kontrole gittiğimizde bebeğin crlsi ile haftamız uyumluydu. Ancan bugün gittiğimizde 11+2 çıktı. Doktor bir sıkıntı olmadığını bu aylarda gelişim geriliği görülmediğini geç döllenmeden kaynaklı olabileceğini söyledi ve son adet tarihini 11+2 günlük olarak düzenledi. Ancak 8 hafta uyumlu çıkmışken şimdi 4 5 günlük bir gecikme olması biraz düşündürttü. Aynı durumu yaşayan var mı ?