Doğum planı hazırlayıp bunu doktoruyla paylaşan oldu mu hiç? Katıldığım gebe eğitimlerinde mutlaka bir doğum planınız olsun diyordu. Neleri isteyip istemediğinizin yazın bunu da doktorunuzla paylaşın dediler. Gerekmedikçe epizyo istememe veya ten temasını şu kadar süre istiyorum gibi gibi istekleri yazıyorlar doğum planlarına