Kızlar çarşamba günü infertilite ye gidicem adetin 3 günü gel ya aşılama yada catlatma iğnesi vercem dedi yumurtalarım büyüyor catlamiyor eşimden tahlil istedi napiosam eşim gelemem çalışıyorum deyip durdu gelmicem dedi kesin. Bir dille 10 ay oldu tahlil vermisti o sonucu gostersem vermese olur mu acaba sonuçları kaç kere verdi herşey norml benim çok moralim bozuldu sinirlendim gelmediği için bana dedi gitme olsa olurdu dedi kırıldım biraz çünkü 2.cocugu istiyeum düşük ten sonra gebelik olmadı sağ tüpümde tıkanıklik oluştu enfeksiyon sonrası sol norml