Naznaz110 ben onu yendim artık kötü düşünüp bebeğimi de etkilemek istemiyorum çünkü artık farklı bir evreye gelmiştim sürekli göğüslerimi sıkıyordum acıyor mu diye kalp atışıma bakıyordum ki hamilelere göre mi kafamdan hiç sağlıklı şeyler geçmiyordu ve ben de kendimi dizginlemeye çalışıyorum bu farklı diye Rabbim evlatlarımızı sağlıklı bir şekilde en güzel ve uygun zamanda kucağımıza almayı nasip etsin sen de düşünme çok fazla hep iyi şeyler düşün bebeğim hareketlerine odakla kendini mutlu ol bunla diğer düşüncelere vakit kalmasın 🩵