Cevahir53 Kızlar 30. Haftamdayım çantamı almak istiyorum ama bir türlü karar veremiyorum sizler aldınız mı önerileriniz ya da beğendiğiniz var mı 🥳 bu arada temizliği kaçıncı haftada yaptınız ya da yapmayı düşünüyorsunuz
MerveA2020 Cevahir53 Oğlumdan kalan çantayı kullanmayı düşünüyorum 😅kiwi marka sırt çantasıydı gayet kullanışlı. Ama şimdi yeni şeyler çıkmıştır benimki 4 sene öncesi 🙈yine 38 de sezaryen olacağım için 35-36 gibi temizlik yapmayı düşünüyorum sonra üstünden geçerim
gktgmom Cevahir53 ben kitikateden almayı tercih ettim mağazadaki satıcı alt açma seti ve mini çantasınıda önerince set haline getirdim ☺️
ngksu https://ty.gl/bgmhl5x4jk ben bunu aldım çok da kaliteli 300 e almıştım ama tek detayı o😂 sağlam ve kaliteli öneririm,bu sıcaklarda hala ağırlaşmayıp biraz haliniz varsa yıkayıp atın bence kenara çümkü daha da sıcak oluyo her geçen gün
Cevahir53 ngksu güzel görünüyor çanta. Gerçekten haklısınız vantilatör siparişi verdik rizede yaşıyoruz ilk defa böyle sıcaklar oldu o gelsin bende başlayacağım artık 🥵
Cevahir53 MerveA2020 temizliğiydi ütüsüydü çantasıydı sanki her şey elime ayağıma dolanacakmış gibi hissediyorum sonra da amaaan daha var diyorum 🤭
Booksandcats MCDbag diye bir siteden sipariş vermiştim ben ortalamaya göre biraz pahalı ama uzun süre kullanabileceğim bir şey diye düşündüm
Cevahir53 Booksandcats biliyorum onu ya valiz modelini beğendim ama ne bilim fiyat beni biraz düşündürmüyor değil
Enfal_06 Merve_31 ayy evet bizim doğum sezeryan görünüyor vaktini bekleyemiyoruz bide ona rağmen sadece kıyafet alıp bırakmışım devamı yok 😂😂
Booksandcats Cevahir53 ben alırken biraz daha uygundu şimdi baktım da epey zam gelmiş ona da 🫠 ben sırt çantası şeklinde olanından aldım içi falan baya geniş kumaşı vs de güzel