bilgeeS Kaç tane yenidoğan kaç tane 3 ay almalıyım e bebekten alıcam o yüzden 3 ay yazıyor yada 6 ay mı alayım bilemedim ki sanki yenidoğanla 3 ay olanlar aynı gibi
LinamAsyam bilgeeS ben direk 3 ay 6 tane 6 ay 6 tane aldım doğduktan sonra duruma göre gidip alacağım.
Tutaste_ bilgeeS yeni doganı bı ay anca giydiriyosum 5 6 tanr yeter bence sıcakta bide erken kuruyor.okadar abartmaya gerek yok bem hep 3 6 ay aldım 😀ıkı uc tanr 0 3 ay var yeni doganım hiç yok katlarom cok cok. Çünkü pahalılar. Yeni dogam 5uxun kollu zıbın 5kısa kollu aldım bi çok olarak gerisini hep 3 6 ay aldım
Nzlelms bilgeeS Ben yenidogan 10adet alt ust takim ve biraz tulum şeklinde aldım. 5 6 adet zibin var 0-1 ay 1-3ay 11 adet yine aynı şekilde alt ust takim ve tulum aldım 1-3 ay 7 -8 adet zibin aldım 3-6 ay da yine 11 adet alt ust takim ve tulum aldim
TT8694 15 tane yenidoğan iyidir. 6 aylık da bende nereden baksanız 20-25 tane vardır. Bebeğim 2 aylıkken olmaya başladı çünkü. 3 aylık da 10 tane falan var.
LinamAsyam bilgeeS almadım 2 kutu yenidoğan hastane çıkışı hediye geldi. Ölçtüğümde çok fark göremedim o yüzden direk 3 ay aldım. Rahat rahat giysin. Annesi gibi daraltıya gelemez 😂
SbLBrk Yeni dogan iki tane 5 li set aldim birde 4 tane kisa tulum kalanlari direk 3 ve 6 ay olarak aldim mevsimide hesaplayip bebegin dogdugu kiloyada bagli. Bebeginiz 3 un ustunde dogacacaksa eger bence yenidogan cokta almayin az bol olsun bisi olmaz 3 aylik rahat giysin.