Deepbluee2 Kızlar var mı yakın olan bebeği çok hareketli olan bazı günler hareketleri güzel ama bu iki gündür kıpırtı dışında hiç hareket yok tekmeleme falan korkuyorum doktora gitmeli miyim tecrübeli anneler yazabilir mi ?
Sevcan62 Deepbluee2 gün boyu hiç hareket olmazsa gel demisti doktorum ama şüpheleniyorsanız gidin bi doktora, kaburga ağrısı gayet normal ilerleyen haftalarda daha çok ağrıyacak rahim büyüyor organlar yer değiştiriyor bebek baskı yapıyor
aleynayavz Deepbluee2 28+3 üz bu zamana kadar hiç hareketli olmadı 1 gün hareket ederse 3 gün etmiyor gerçekten korkuyor insan
Ars2223 Deepbluee2 o haftalarda bebeğim değişikti hata bir gün hareket etmediği oluyordu şuan 31 haftalığız zaten ufakken attığı tekmeler gibi değilde sürekli bi dalgalanma gezinme hali var 27. Haftalarda çok kişiden duydum bebeğim hareket etmiyor diye hatta benim bebeğim o haftalarda döndü galiba dopum pozisyonu aldı 1 gün hiç hissedememiştim kontrolda doktorum belki o gün dönmüştür dedi