Hilalaydink Merhaba, öncellikle rabbim gönlünüze göre versin inşallah olumlu sonuç alırsınız 🙏🏻🌸
Tabi ki doktorunuzun talimatları olacaktır onlara uymalısınız fakat ben fikir olması açısından kendi sürecimi anlatayım.
Transferi oldum 1-2 dk sonra kalktım sedyeden doktor kalkmamı söyledi. Sadece progestan fitil vermişti onu düzenli kullanmamı onun dışında hiç bir kısıtlama olmaksızın normal hayatıma devam etmemi söyledi.
Ben yine de bu süreçte işe hiç gitmedim. İlk 2 gün eşim evdeydi yemeği işleri falan o yaptığı için dinlendim sonrasında doktorun da dediği gibi normal hayatıma devam ettim. Ağır kaldırmadım, ağır iş yapmadım fakat genel olarak ev işlerini yaptım, yemeğimi yaptım, uzun olmayan yürüyüşler yaptım, kısa mesafe araba kullandım, markete gittim geldim kısacası çok abartmadan her şeyi yaptım.
Beslenme konusuna gelirse her sabah kahvaltıda mutlaka 1-2 yumurta, peynir, yarım avokado tükettim. Öğlen ve akşam yemeklerinde de balık, et, tavuk, bakliyatta yer verdim ve bol sebze, meyve tükettim.
Çok şükür 4.5 senenin sonunda pozitif gördüm.❤️❤️
Darısı başınıza inşallah sizde pozitif haberlerinizi de buradan paylaşırsınız 🌸🙏🏻