Sumeyye_0 Bsnrarslan75 bende burda durayım 38+4 sancı yok regl olacakmış gibi bel ağrısı var bende 😂 sizin sancı için erken gibi ya
hyena Bsnrarslan75 o işler belli olmuyor canım benim sancım ve açılmam vardı doktor yinede hazır bekle dedi 34 te 39+4 doğurdum
Bsnrarslan75 Sumeyye_0 bilmiyorum ki bugün hastanede benimle olan aynı haftalarda kişilere de sancısı var ben girdim bende yok
aslanbeyy 38+5 nstde bugün sancılarım hep 10 altındaydı .. hiç belli olmaz patron bebekler bir anda kendi istedikleri zaman geliyorlar .
Cagla-2434 Doğmak istediği anda sancı gelmesi yeterli illa cokk önceden başlayacak diye bir kaide yok burada bir anne vardı 41 de sancısı başlayıp 24 saate doğuma girmişti . Kendinizi strese sokmayın hem kendi bedeninize hem bebeğe güvenin 🥰♥️🌸
Civciv53 Bsnrarslan75 neden doğurmak istiyorsunuz anlamadım ? 34 erken bir hafta bende 34 haftalığım sancım yok ama rahim ağzım kısalmış ve yumuşamış biraz daha dursun diye direniyorum