Purple95 Herkese merhaba, 12. Haftada hamilelik belirtileri azalan oldu mu? Göğüs hassasiyeti/ mide bulantısı / kasık ağrısı vb. Bir de bu haftaya kadar başım ağrımazken şuan baş ağrılarım feci arttı. Yaşayan var mı bu durumları acaba
Dlntkesn Purple95 baş ağrısı bile bir belirti canım korkma herşey yolundadır inşallah bazı anlar olabiliyor öyle şeyler ben 0 belirti ile 25 haftaya geldim çok şükür
Kardelen120o Purple95 ben hamileligin 6 ayı bas agrisiyla gecirim agri geliyodu 3 gun boyunca gecmiyodu bide simdi agricak diye korkuyorum
Yasmn_16 Purple95 çok normal benim de 17. Haftaya kadar baş ağrım devam etti doktor çok normal olduğunu söyledi bol bol su iç maden suyu iç dışarı çık temiz hava al soğuk kompres yapabilirsin Türk kahvesi de iyi geliyor eğer sinüzit veya migrenin varsa ondan kaynaklı ekstra baş ağrısı oluyor bunun için de horlama bandı önerebilirim sana nefes almayı kolaylaştırdığı için baş ağrısını geçiriyor merak etme 17 18 haftaya geldiğinde bu kadar baş ağrın olmayacak
Purple95 Dlntkesn Şimdiye kadar minimum düzeyde mide bulantısı yaşadım ama göğüslerimdeki hassasiyet azalıp artıyordu bugün uzun süre hassasiyet hissetmeyince korktum. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için, sağ salim kucağımıza alalım bebelerimizi inşallah :)
Melike-Aya Dlntkesn Sevcan62 Purple95 insan gerçekten çok korkuyor en ufak azaltıda yani çok olsada korkuyor az olsada hayırlısı sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı ❣️
Sevcan62 Purple95 yolundadır endişelenmeyin bende sizin gibiydim tekmeleri başlayınca endişelenmeyeceksiniz ☺️
Veraninannesii Purple95 canım bebeğini inşallah sağlıkla kucağına alırsın🤲🏻 seni korkutmak istemem ama benimde 11. Hafta belirtiler azalmıştı. Ama yoğun şekilde kasık ağrım ve akıntım vardı doktora gittiğimde bebeğimin kalbi durmuştu. Bence sıkıntı yoktur sende ama ne olur ne olmaz diye yarın doktoruna git ultrasonda baksın için rahat eder en azından 🌸
Purple95 Yasmn_16 çok teşekkür ederim önerileriniz için hepsini tek tek deneyeceğim, migren var maalesef bu dönemde ilaçsız ekstra zorluyor. Napalım hepsine sabredicez artık 😊 tekrar çok teşekkür ederim 🙏🏼🫶🏼
Yasmn_16 Belirtilerin azalmasının sebebi ikinci tirimester e giriyorsun bu dönem zaten hamileliğe alışma dönemi en rahat olacağın dönem son 3 ayda belirtiler geri gelecek maalesef
Damyavuz Purple95 aynısını 3 hamileliğim de de yaşadım migren gibi bir ağrı 🤦🏻♀️ 2 hafta kadar sürüyor
Suna11 Purple95 Baş ağrım olmadı ama 13. Haftada benimde bulantım falan geçti hep. 2. Trimesterda normal geçiyor tabiki baş ağrısı ile ilgili bilgim yok
Suna11 Purple95 Evet en enerjik dönemim 2. Trimesterdi çok rahat geçti. Tüm alışverişimi de o dönem yaptım 🥰
elif475475 Purple95 bir aydır ben bugünü bekliyorum bence kıymetini bilin 😁 11 12 haftadan üçüncü trimester e kadar her şey çok güzel geçiyor. belirtiler gidiyor. İştah yerine geliyor . Ağırlık yok huzur var mis gibi Vala ben de iki gündür böyleyim aşırı mutluyum. Hep bu haftaları bekledim 🙃
Purple95 elif475475 inşallah ben de o rahatlığa erişebilirim belirtiler kayboldu diyordum ama geri geldi şiddetli bel ve kasık ağrısı yaşıyorum ama olsun buna da şükür ağrısız acısız günler yakında inanıyorum 😂🙏🏼