Gerbuce
Canım peki öncesinde nişan gelme gibi bir durum yaşadınmı
Ben 19+3 teyim, kanamam oldu progestan dozunu yükseltti doktor fakat kanamadan sonra ara ara iğne batması gibi ağrılarım oluyor hatta dün uyuyamadım ağrıdan acaba nişanım mı geldi diye sorguluyorum kendimi 2 gün sonra tekrar kontrole gideceğim içim hiç rahat değil, bende ilk bebeğimi kaybettim 5 haftalıktı ikinci gebeliğim şu an