Doktor belırlemesı belırlersın ama randevu da zorlanırsın ben 7 aydır gidiyorum bır kere bile aynı doktora muayene olmadım hangısının randevusu acıksa ona gidiyorum doğum da da Allah’a emanet nöbetçi kımse o giriyor benım tecrübem bunlar onun dısında sadece memnun kaldıgım ömer doğukan saraç dua edıyorım inşallah şansıma o nöbetçi olur dıe