Benimki martta doğcak hazirana kadar eşofman zıbın bide Yenidoğan için aldım gerisini yazlık aldım ama zıbın tarzı değil o konuda yardımcı olamicam hastane cikisi nasıl olur falan diye ben yazın için normal kıyafet aldım 7 tişört 4 Şort 2 eşofman 2 tayt 2 elbise 2 tane Atlet tarzı tişört çorap. H&m de indirim var bi askıda duruyo bide kipa da yeni yılda başlayan bi indirim vardı 10 gün öncesine kadar devam ediyodu şu anda da var mıdır bilmiyorum bakmanı tavsiye ederim tum kıyafetler zıbından monta yarı fiyatına ve kaliteli ben yarısınıda ordan aldım ve bebek çok iri ya da çok zayıf olmadığı sürece şimdiden alcan ya yaz aylarında tam olur çünkü ölçüleri iyi bide koton da indirim var zıbınlar yoğunlukta aynı H&M deki gibi bi askıda zıbınlar bi askıda kıyafetler toplanmış onlarda güzel tabi her şehirde aynı mıdır bilemiyorum bakmalısın