momofmychildren Ben doğuma sezeryan ile alındım O kadar enerjik ve mutluydum ki anlatamam hiçbir kaygı stres yoktu hatta etrafımdaki gebelere bakıp çok garipsiyordum stres yapanları bazıları da benim gibi hiç stres yapmıyordu taaas ki o sondayı takana kadar 😂 sonra benim mod bi düştü bu defa onlardan beter moralsiz oldum ama şükür ki eşimle hep şakalaştık falan biraz öyle iyi oldum 😂😂
Sen de stres yapma o anın tadını çıkar gerçekten çok güzel bir süreç🥰