Kızlar normalde ilk haftalarda aylarda doktorlar söylemedi herhalde doğuma kadar yukarı çıkar diye istambula geldim annemlere doğumu burda yapmayı planlıyordum ilk kızımı esenler medipolde yaptm ikinciyide burda yapmak istedim annemlere yakın diye 38+2 haftalığım geçen hafta doktorum plesantamın yukarı çıkmadığını söyledi 🥹 doğum kanalındaymış oda bebeğimde doğum kanalına girmiş plesantamda hatta ultrasonda gösterdi bebeğin tam yüzünde duruyor plesanta tam doğum kanalını kapatmamış yüzyüzeymiş bebekle plesanta önden gelirse çok riskliymiş aşırı kanama oluyormuş ve anne hayatıda bebeğin hayatıda riskliymiş sezeryanda keza öyle böyle bir durum yaşayan varmı aranızda normal doğum yapamayabilirsn dedi 🥹🥹