Hamişlerrr normalde çok yemem.
Ama bu hamilelik dönemimde sürekli olmasa da 2- 3 günde bir acı biber, küçük olanlardan 3 tane veya 4 tane yiyorum. Midem yanıyor sonra tabi ama geçiyor, her gün yemiyorum dediğim gibi ama iki üç günde bir yiyiyorummm. Sizce bebeğe zararlı mı??