Hacer65 Kızlar merhaba 23 haftalık gebeyim bugün detaylı ultrasyona girdim ciktigimdan beridir akıntım çok fazla sürekli iç çamaşırim ıslanıyor , bazen adet olmuşum gibi akıntı geldiğini hissediyorum, bu normal mi yada yasiyan var mı @
basakc36 Hacer65 Detaylıdan sonra öyle bir şey olmaz.İdrar yolu enfeksiyonunuz olabilir.Bende var o yüzden akıntım oluyor
Aylaa123 Hacer65 doktor benim canımı çıkarmıstı bebeğimin duruşu düzgün olmadığı için karnıma çok bastırığ sürekli sağa sola döndürdü karnımı çok sarstı ona rağmen çıktıktan sonra akıntı felan olmadı onunla bir alakası olduğunu sanmam alttan bakılan birşey değil sonuçta karın ultrasonu akıntı yapmaz enfeksiyonunuz olabilir tabi akıntının rengi sarımsı yeşilimsiyse
Hacer65 basakc36 Öncesinde yoktu ama böyle bişey ultrasyondan hemen sonra oldu acaba çok mu bastırdı karnıma falan diye mi
Hacer65 Aylaa123 Anladım , akıntı sefaf ve su gibi bende okadar çok basmadı ama teşekkür ederim yinede cevap verdiginiz için , enfeksiyon için bakicam umarım yolundadır herşey