gktgmom Kızlar oğlumun hediyelikleri hazır aşk yaşıyorum resmen 😍 siz yaptırdınız mı ne hazırlayacaksınız hadi paylaşın 🥰
fairytale_ gktgmom canımm çok güzel olmuşlar😍😍bebeğini sağlıkla kucagını almayı nasıp etsın rabbım🥰bende kendım yapmayı dusunuyorum malzemelerı alıp cıkolata kutusu benımde böylee😍
Melek3675 gktgmom harika olmuş bende hemen sayfaya yazdım 😍 hastane için sadece çikolata ve kolonya yeterli diye düşündüm bende magneti 40 mevlidinde inşallah
gktgmom fairytale_ amin canım seninde sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bende kapı süsünü kendim hazırlayacağım 🥰
bussra-23 Kaç haftalıkken sipariş verdiniz ne zaman geldi acaba birde çikolatanın kalitesi nasııl?? Ve fiyat olarak ne kadar maliyetli mi ?? Allahım sağlıkla sıhhatle kavuştursun sizi 🌸🐝
gktgmom bussra-23 Amin inşallah 🥰 daha gelmedi canım şu an 33 haftalığım hazırlanmış yaptırdığım yer fotoğraflarını gönderdi 1950₺ ödedim madlen çikolata kullanıyorlar
Okyanusolmak Luna çikolataya yaptırdım pişman oldum. Tadı berbat. İstediğim gibi de yapmamışlar kutumu. Hacı Şerif’ten istedim tekrardan. Umarım doğuma yetişir
gktgmom Okyanusolmak ya ben daha tatmadım umarım güzeldir sizinde inşallah yetişir kaçıncı haftanızdasınız
gktgmom bussra-23 ben 33. Haftamdayım ne olur ne olmaz diye sipariş ettim daha gelmedi geldiği zaman dolapta muhafaza edeceğim çokta erken değil gibi aslında 🙈
gktgmom Melek3675 ay iyi yapmışsınız Begüm hanım çok ilgili gerçekten pişman olmazsınız evet magnet mevlidde de dağıtılabilir 🥰