dmlaelif 27 mayıs son adet tarihim olmasına rağmen 2 haftadır gittiğim doktorda hep 6 haftalık çıkıyor normalde 8 hafta olması gerekmiyor mu
huzunluponcik dmlaelif o haftalarda çok normal bende 8 haftalikken gittim ultrasonda 6 haftalık gözüküyordu geç döllenme olabilir dedi doktor 2 hafta sonra tekrar çağırdı kalp atışını duydum sonradan haftasını yakaladi
fairytale_ dmlaelif erken haftalarda çok normal geriden gelmesi ileri zamanda zaten bebek kilo aldığında haftasını yakalıyor bazılarında geç döllenme oluyor