Buttercup16 Merhaba, ben şampuan olarak bebeğime mustela alıcaktım ama bu aralar karşıma İncia markasında çarpıyor sizce hangisi?
Okyanusolmak Buttercup16 farketmez hepsi güzel. Bebeğinize dokunmadigi sürece. Sadece Dalin, Sebamed, unibaby falan içerik yönünden sıkıntılı
snowglobe Buttercup16 iki kızımda da mustela kullanıyorum . biri yeni doğan biri 3 yaşında. İncia nın güneş kremini kullanıyorum efsane. Yani şampuanı da eminim güzeldir. Yani her iki marka da kullanılabilir bence
Ftmaa28 snowglobe mustela internet dıısnda satılmıuor sanırım e bebek vs bir de masaj yapıyor musunuz bebeğe yapıyorsanız ne kullanıyorsunuz