Kızlar benim ikinci gebelik kız bebeğe hamileyim. İlkinde oğlum 38 haftalık mecburi sezaryen ile alındı ama acaba bu doğum sancısı mi diyeceğim bişey yaşamamıştm ama şimdi 36. Haftadayim son bir haftadır kasikta batmalar vajinada baskılar hele bazen öyle fazla ki çıkacak sanıyorum belden bacaga vuran ağrılarım var gaz sancısı gibide oluyor bazen. Hatta büyük ihtiyacım var gibi hissediyorum gidiyorum bişey yok bunlar doğum belirtisi mi eğer öyleyse ne zman doğum olur Perşembe ameliyat gününü belirleyecegz hem heyecanlym hemen doğsun istiyorum hemde ameliyattan korkuyorum 🥺 ilkinde bilmeden gitmiştim şimdi neler olacağını bilmek bana bişey olursa çocuklarım ne olur düşüncesini yaşamak çok zor 🥺