Sedakara Sezeryanim olacak şuan 34+6haftalik hamileyim doktorum 2 hafta snra yani 37+0da sezeryan günü verdi Çok erken geldi bna.o hafta da seseryn olan var mı?
Hulo2105 Sedakara genelde sezeryan gününü 38-39 da verirler. Ben 37+5 te bi tarih istedim ona bile olmaz dedi. Her doktor farklı demek ki.
lidyamom Sedakara bu çarşamba 37+4te sezaryen olacağım, biraz daha beklesek mi dedim doktorum bebeğin kilosu düşük olduğu için riske atmak istemiyorum dedi (karın çevresinde 2 hafta gerilik var)mecburen kabul ettim bende
Minnosannesi Ben bugün 37 haftalık oldum normalde ayın 30unda sezeryan olacağım ama ağrılarım artti acil bişe olsa kuveze girer mi acaba bebek
NerminAyla Minnosannesi canım küvöze girer girmez diye bir şey diyemez kimse. 40. Haftada doğum yapıp giren de var 35te doğum yapıp girmeyen de var. Bebeğinizin gelişimi ciğerleri vs iyiyse girmez inşallah 💞
Sedakara NerminAyla erken değil mi dedm doktoruma.anestezi doktoruna bağlı dedi.oda ona bağlı dio anlamadm ya çok moralim bozuldu.
Minnosannesi NerminAyla en son cumartesi gittim kontrole herşey yolunda idi ama nst de sancı çıkmıştı şimdilik belden ara ara ağrı geliyor o kadar umarım bekler 1 hafta daha
NerminAyla ayanarta1 29.haftadan itibaren yakın takipliydim. Doktorum 37de doğuma alırız takip edelim demişti. 4hafta gelişim geriliği vardı ve gerilik farkı kapanmadı. 37ye geldiğimde bir gün bile beklemeden doğuma girdim. Suyu ve kan akışı da yavaşlıyordu kilo alımı azdı
ffigenkaraca lidyamom benim bebeğimde de gerilik var bi doktor 3 hafta gerilik var alalım 37de diyor diğer doktor 1 hafta gerilik var 38i görelim diyor ne yapayım
Leylaaa_46 Sedakara sancın mı çıkıyor acaba . Doğum yaklaşmıştı olabilir . 38 ve sonrası için gün veriliyor doktorum o zamanı bile bekleyebilirsin demişti ilk kızımda. 37+5 de suyum gelmişti .
Beybitooo Sedakara çok erken vermiş bi sıkıntı yoksa ben 37 haftalığım daha gününü çarşamba günü vercek
Denizz6161 Sedakara ilk doğumumu 37+0da yaptım sebebi de kilo almıyordu ve suyu azalmıştı sizde herhangi bir sebep var mı yoksa erken genelde 38 sonrası alınıyor
lidyamom Denizz6161 37 haftada 2800 kilo bence gayet iyiymiş 37 haftada 2500 benim bebeğim suan gelişim geriliği yüzünden sezaryen olacağım