Zelihapekr bende 2 yaşı olduğu gün kardeşi doğucak. Bende istemiyorum görsün sürekli kardeşiyle ilgilendiğimi,2sinede aynı anda yetemem. Çok garip bi durumda kaldım. Plansız hamilelikti, planlı olsa bu kadar erken olmazdı.
Kismet. Bilmiyorum ne yapacağımı. Annem sürekli ısrar ediyor yeni doğanı bana ver ben kendimle götürüp büyüteyim, (ben yurtdışındaym) ama nasıl veririm? Böyle de olmuyor. Kreşlerde kendi yesin, kendi içsin, tuvaletini yapsın diyor.