Benim de 11+2 iken ağrım olmuştu acile gittim ama hiçbir şey çıkmadı kanama kusma mide bulantısı faşan yok bütün tahlillerim iyi sadece garip bir regl ağrısı vardı sağ tarafta sonra sol tarafta sızlama oldu 1-2 gün sonra geçti. Doktor dedi ki gaz olabilir