Tanıdıklarım, çevrem gözümü çok korkutuyor hamişler.. işte ölüm acısı gibi, acısından ölüyordum. Doktorlar yapsa sezeryan yapacaktım.. her yerini kesip biçiyorlar.. Doğum acısını çok beter anlatıyorlar, doğumuma 3 ay var ve şimdiden korkuyorum, deneyimli kızçeler, bir akıl verin. 🥹