Ebruyi Mervealya1992 evet ama bende zorlanıyorum ama geçmedi hafifledi ilacla cok degıl ama ilk zamanlara göre güzel
4401 6161Eda merhaba bende aynı şekilde çok az kahverengi akıntı gibi yaşadım tabiki stresle doktora gittim aynı şekilde arttığı takdirde progestan kullanmamı önerdi. Umarım bu süreci sağlıkla atlatırız⭐
4401 Kızlar ben progestanı kullandım normalde az olduğu için kullanmiyordum ama gün boyu hiç gelmeyip birden akşam gelince ne olur ne olmaz önlem amaçlı kullanayım dedim inşallah faydasını görürüm🥺8+1
Kubramomani Kızlar bende bugün itibari ile 7+1 im. 6+3 iken kalp atışını duyduk. 5 Ağustos tekrar randevum
Esrakzly Yagmurbebek lekelemeyin yok cok şükür mide bulantimda yok cok susuyorum sık acıkıyorum birde tuvalete gitmem sıklaştı herkesin midesi bulanıyor bende yok ama