Kelebekkkk hamileligimin ilk haftalarindan beri bel agrisi yasiyorum. Doktor normal oldugunu soyledi. Son bir kac haftadir gecmisti 19. Hafta itibariyle yine basladi. 20 haftalik hamileligim. Allah izin verirse oglumuz olacak oglan cocugu bele vurur diyorlar sanirim doguma kadar devam edecek.