Hillazra Selam kızlar bi aya yakındır nefes darlığım var nabızım yüksek çıkıyor 110dan fazla bugün 125 çıktı doktor kardiyolojiye yönlendirdi, sizin kaç çıkıyor genelde benim ki çok yüksek mi acaba?