TubaY- yemin ederim mahvoldum. Ben çok kastım, bağırdım. Doktora 1 saniye dedim nefes alayım diye ama hiç durmadı, kazik gibi soktu. Tabi beni bekleyecek hali yok ama biraz nazik olsaydı belki daha mutlu ayrılırdım. Şu an ağrılarla cebelleşiyorum. Bu böyleyse doğumu nasıl yapacağım diye düşünüyorum :(