myangelson Ben internet sitesi üzerinden foruma giriş yapabiliyorum ama uygulama üzerinden foruma giriş yapamıyorum. Şifre veya e-posta hatalı diye uyarı alıyorum. Eksik veya hatalı birşey de girmiyorum bayadir deniyorum ama olmuyor neden acaba? 🥲
momofmychildren myangelson bende de öyle oluyor ve uygulama kapanıyor silip tekrar yükledim bir süre sonra düzeldi
mervemurat16 myangelson merhabalar,web ve uygulamada üzerinden forum girişleri aynı olmaktadır.Eğer uygulamada hata alıyorsanız kullanıcı bilgilerinizi tekrar kontrol etmeniz gerekmektedir.
sedefyrs1101 Bende burada durayım, internet sitesi üzerinden e posta ve şifremi bile değiştirmeme rağmen e-posta veya şifre hatalı dye uyarı veriyor. Bebiş kaç haftalık oldu göremiyorum bi el atın şu duruma 😁
myangelson mervemurat16 en ufak harfine kadar dikkat ediyorum hem kullanıcı adı hem e-posta hem şifre dikkat ederek giriyorum yok. İnternet sitesi üzerinden giriş yapabiliyorum ama. Uygulamayı kullanamıyorum hamile değilken sorun değildi tarayıcıdan sadece forum için giriyordum ama şuan hamilelik var haftasını takip etmek istiyorum uygulama indirerek olmuyor
mervemurat16 myangelson daha fazla kısmındaki ayarlarden bilgileri doldurdunuz değil mi gebelik takibi için
myangelson mervemurat16 uygulama giriş yapılamıyor ki daha fazla kısmı çıkmıyor direk giriş yapma ekranı var Giriş yap butonuna basarak yapıyorum yok olmuyor
sedefyrs1101 mervemurat16 Daha fazla diye bir kısım çıkmıyor malesef sadece kayıt ol ve giriş yap çıkıyor ama şuan kullandığım hesabın e posta ve şifresini doğru bilip yazmama rağmen kabul etmiyor yanlış diyor bende internet sitesinden giriyorum şuan internet sitesinde giriş yapabiliyorum sadece uygulama da kabul etmiyor
mervemurat16 myangelson burası uygulama kısmı olduğu için önce kayıt yapmanız gerekli sonra kayıtlı bilgileriniz ile foruma giriş yapabilirsiniz
myangelson mervemurat16 ben önceden uygulamayı bu bilgilerle kullanıyordum şimdi uygulamaya yeni bilgilerle giriş yaparsam foruma bu kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapabilir miyim
mervemurat16 sedefyrs1101 karşınıza çıkan sayfadan üye olmanız lazım uygulamaya sonradan forum giriş kısmı açılacaktır
mervemurat16 myangelson web sayfasından girerken kullandığınız bilgilerle foruma giriş yaparsanız ordaki kullanıcı adınız neyse adınızda o şekilde olur
myangelson mervemurat16 o kısımdan yeni hesap açtım aynı bilgilerle öyle devam ettim suanlik bir sıkıntı gözükmüyor daha da olmaz diye düşünüyorum. Teşekkür ederim 😊
rozamomy mervemurat16 merhaba ben de uygulamaya giriş yapamıyorum, Yeni üyelik açıp gireyim bari dedim onda da bir türlü ilerlemiyor kaydetmiyor bilgileri