Kittennn Ben bu ürünü aldım baya oluyor alalı ama biberon almayı düşünmüyordum doğunca gerek olursa alırım diye düşündüm hem biberon hem de emzik , ama süt pompasını aldığım için mecbur almam gerekiyor biberon değil mi 🫠🤦🏼♀️
artikbiranneyim Kittennn hastane için kaşık biberon alabilirsiniz sonrasında ihtiyaç duyarsanız bir de biberon alırsınız
Hellili Kittennn yani sağlığınız sütü vermeniz için biberon almanız gerekecektir de tek emzikleri satılmıyor mu ben Aventin almıştım bi de biberon emziği almıştım pompanın kabıyla uyumluydu ama sizin markanızın var mı bilmiyorum kaşık biberon tavsiye etmem bizim doktorumuz yenidoğan için tehlikeli olabileceğini söylemişti