Merhaba gebelik kesem beş hafta olmasına rağmen ultrasonda gözükmedi ve beta artışı 410 aradan 8 gün geçtiğinde ise 1910,3205 ,4330 şeklinde arttı artış olmasına rağmen kese gözükmedi.Bugün vajinal ultrasonla bakıldığında kesenin bozuk olduğunu söyledi doktor ? Bu durumu yaşayan var mı dış gebelikte de yalancı kese oluyormuş doktorun söylemine göre.Şuan kanamam felan yok başka bir doktora daha gitmeyi düşünüyorum yaşayan varsa böyle bir durumu yorum yaparsanız sevinirim.Artık bebekten geçtim kendimi düşünmek durumunda kalıyorum eğer dış gebelikse tehlikeli olabiliyormuş çünkü