Evhamlikurabiyeanne 35+5 im iyice sona yaklastik ikinci sezaryen olacagi icin 38 ya da 39 da dogum resmen cok az kaldi yaa
Semra03 Elayyy en son kontrolde söylemedi ben de sormayı unuttum çarşamba gidicem bakalım kaç kilo olmuş
sandraa2 Semra03 evet ama şimdi demedi 3 aylık iken söylemişti şimdi de bebeğe bağlı dedi nzmn isterse die bnm ikinci doğumum olacak ins