Oyku1 15 gun kontrol bıraz gec olmus ben dedıgım gıbı her an mudehale edılmek ıcın haftada 3 gun kontrole gıttım bu konuda ıyı bı doktor bulman lazım gelişimi ılerledıgı sürece bı sıkıntı olmuyor ınsaşlah da olmaz senınde ama yınede sık sık doktora gıt baktır suyun sınırın altına düşmesi halınde hemen mudehale etmek ıcın kontrolde olman lazım bız oyle ilerledık
Bende doguncaya kadar hıc bır resım alamadım