2bebekannesi3542 35+5 hamileyim. Dün gece meme ucunda sivilce tarzı bir yara cıktı hem acıyor hem kırmızı 😏 dr randevum carsamba günü o zamana kadar acısına dayanamayacagım sanırım.. başına gelen ya da dogal bir çözüm önerebilecek biri var mı
Iremkoko 2bebekannesi3542 gögüs ucu kremi mummys naturel veya lansinoh öneririm zaten az kalmış bence bol bol sürün
2bebekannesi3542 Iremkoko ama catlak yarası gibi degil sivilce cıkacakmis gibi pembe bir şişlik.. umarım işe yarsr