Meliikeozdmr Ozlem1919 o haftalarda çok normal doktorum bana yalancı sancılar olduğunu söylemişti zaten başından sonuna kadar yaşıyoruz ne yazık ki🤷🏻♀️
sacmalamakizim Ozlem1919 16. Hafta da bende de çok fazla ağrı oldu canım, korkulacak bir şey değil bebişler büyüdüğü için normal. 😊
Nznks Husne39 16. Haftada bebeğin hareketlerini hissedemezsin ki zaten 100 bilemedin 150 gr bir ağırlıktaki bebek bu endişe etme yani yinede Dr sor daha tatmin edici olur