Babyar Kızlar balık normalde çok severim ama hamilelikten beri yiyemiyorum. Doktorum tüketemiyorsan omega 3 kullan dedi. Tavsiye ettiğiniz bir marka var mı ya da sizler ne kullanıyorsunuz?
yokusbebek Babyar Ben vitamin olarak pregnom Max kullanıyorum. Doktorum içerisinde omega3 var diye bunu kullanmamı tavsiye etti.