Kızlar bu ikinci gebeliğim 28. Haftadayim bebeğim bastan beri çok az ve yavaş hareket ediyor cinsiyeti erkek ilk gebeligimde cinsiyeti kızdı bu haftalarda baya hareketli bir bebekti genelde erkekler daha hareketli olur diyorlar bizde tam tersi bizim gibi olan varmı acaba?