Ezomommy
Şimdiden hayırlı olsun. Öncelikle sakin olun rutininize devam edin. Ilık duş, merdiven inip çıkma aralarda hurma yeme hoşunuza gidecek içecekler, varsa pilates topu, mumlar müzikler tavsiye ederim. Ben de sancıları evde çektim. Gittiğimde direk doğumhaneye aldılar bir saat içinde doğdu. İyi ki öyle yapmıştım yolsa hastanede sürekli kurcalayıp rahatsız ediyorlar.
Bir yerde okumuştum bebeğinizi hangi ortamda yapıyorsanız doğururken de o ortamı sağlamaya çalışın diye. ( mahremiyet romantizm loşluk rahatlık vs) mümkün olduğu kadar kendinizi gevşetin. Stres kasların gevşemesine engel olur.