mervesel_ 021112 bi bi şeyler oldu hissettim aslında da kıpırdayınca oluyor genelde dediğin gibi sonradan hareketlendi
Tugbacim34 @mervesel_ çocuk hareketi ettikçe o hareketlenmeler çıkmış. Sancın yok canım merak etme. Bende de böyle çıkıyor çünkü bebişler hareket edince bu şekilde oluyor. Değer 40ın üzerine çıkınca sancı var diyorlar
mervesel_ Tugbacim34 evet tosbik hareketlendi zaten ilk kıpırdamıyordu sonradan kıpırdamaya başlayınca böyle yükseldi