Bende 6+4 gibi kahve leke yaşadım, kanama alanı ama şu an ilaca gerek yok takip et kana pembeye dönerse gel dedi, ne dinlen dedi ne de uzan, çarşamba kontrole gideceğim bir hafta oluyor biraz daha kahve oldu sonra sarı oldu bitti, korkuyorum acaba bana da çoğu hamile de var düşük riski dedi ama ilaç vermedi