Zhrbjts yani bilemiyorum ama bence 4. Ay çokta geç degil insann evlenirken deli paralar döküyor doğum için 30 bin falan imkan varsa bence yüksek bir rakam değil sonuçta her gün dogurmuyoruz çok devlette doğum isteyen gereksiz bulan tanıdıklarım son dakika devlette yaşadıklarından dolayı son ayında özele giden tanıdıklarım var seçim sizin tabi herkes aynı olacak diye bir şey yok devlette doğum yapıp memnun kalan çok kişi de var diyorum ya şans işi doğum birazda