Merhaba kızlar..
Bir süre önce şeker yükleme yaptırdım ve 1. Saat 187 çıktı, doktorda dahiliyeye ve diyetisyene gitmemi önerdi hatta ona kalsa hemen insülin baslanmalıydı ama ben önce diyetisyenle görüşmek istedim
Kac gündür listeyi uyguluyorum bazı öğünler tüm yazanları yiyemiyorum bile malum sıcaklar..
Aclıklarım 70-85 arası
Tokluklarım 95-110 arası geliyor
Bu şekilde sonuçlar alan varsa süreciniz nasıl ilerledi merak ediyorum
Diyet zorlamıyor ama böyle bir zorunlulukla yeme hali ruhen yıprattı diyebilirim