ceyydaa merhaba arkadaşlar :)) benim cumartesi beta HCG 543.4 çıkmıştı perşembe 5278 oldu yani 10 kat arttı bu normal gebelik mi sıkıntı var mi ? :) randevuma daha vakit var o yüzden merak ediyorum. Tesekkur ederim :)
Deletedmom2232 ceyydaa 48 saatte iki kat artması gerekiyor canım ama bazen ilk haftalarda üç kat artıyor☺️
Meryemsefa ceyydaa ikiz olma ihtimalide var cnm beta hcg nin cok katlamasi ikiz bebeklerde oluyo bildigim kadarıyla
Srfn11 ceyydaa Normal artmasi ztn saglikli bir gebelik oldgnu gosterior kuzum 🥰🥰🥰🥰🥰 bebisin guzel tutunmus masallah ona kuzummmmm❤️❤️🧿🧿🧿
Meryemsefa BeyzZaA tatlim ben kendi doktorumda sahit oldum bi hastasi aradi hcg degerini soyledi doktor ikiz gebeliktir hazirlikli gelsin dedi günune gore yuksekti cunku
BeyzZaA Meryemsefa bende hcg değeri çok yüksek çıkıp ikiz sanıp tek gebelik geçiren gördüm bi ikiz anneside benim değerim herkezinki gibiydi alakası yok demşti 😊
yaseminan ceyydaa normal benimde öyleydi 3 kat artıyordu öyle olanların genelde bebekleri erkek oluyor 😂
ceyydaa yaseminan bana şimdiden herkes ben erkek hissediyorum demeye başladı zaten hayırlısı neyse o olsun sağlıkla gelsin de :))