seymayd Sadece anne babanın bildiği isim konulsun deniyor ya kuranda geçen güzel bir isim olsun istiyorum fikir verir misiniz kızımın ismi Doğa olacak
Lara_ seymayd Mayra çok hoş, üstelik kulağa da çok elit geliyor. 😄 onun dışında kızıma koyacağım Erva ismi de güzel. 🪻
Nurcantas65 “Beyna” Kuran’da geçen bir isim benim kızımın ismi aynı zamanda. Hemen hemen Kur’an’ın her sayfasinda geçiyor ))
Ysmnpmk seymayd bizde Kumsal koyacaktik ama eşim Kuran’da geçen isimde olsun yaninda dedi şimdi kumsal Ecrin olucak 🩷🌸