24 haftalık hamileyim başından beri el ayak yanması var çok yanıyo ellerim ayaklarım hamilelikten önce ayaklarım yine yanardı ama ellerim olmazdı şimdi avuç içlerim böyle kırmızı benek benek başına gelen var mı bi hastalık haberi mi gittiğim doktoruma sormuştum normal falan dedi ama içime sinmedi doktoru değiştirdim yeni birine başlayacağım ona da soracağım tahlil vs bişey yapılmıyo mu anlamadım çok bunaltıyor beni elimin ayağımın yanması 😔 