Ben de hamileliğimi öğrendiğimde çikolata kistimi öğrendim. İlk 3 ay falan çok şiddetli ağrılarım oldu ama düşük riskim de vardı onda da çok olmuş olabilir. Genellikle gün içinde birkaç kez gelen 5 dakika falan süren şiddetli ağrılardı, gece olduğunda uykumdan falan uyanıyordum o derece. Daha sonra doktorum düşük riskinden dolayı pregestan başladı ve yatış verdi. İlaç mı iyi geldi yoksa okula gidiyordum ve okul çok soğuk oluyordu ayaklarım buz gibiydi bütün gün, raporlu olunca okul işi de kaldı üşüme durumu olmadı o yüzden mi bilmiyorum ama ağrılarım baya hafiflemişti. 3 aydan sonra zaten artık ağrı hissetmedim. Süreçte biraz küçüldü ama şu an 35 haftalığım ve bebek büyüdüğü için arkada kaldı görünmüyor ne durumda bilmiyoruz. Doktorum en başından şekeri kestirdi bana kistim daha fazla büyümesin diye 4 Ay falan dayandım ama sonradan kaçamaklar yaptım. Şeker ve glüten büyümesine sebep oluyor diyor kendisi, elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum çünkü doğum sonrası bebekle birlikte adet sancıları ile uğraşmak istemiyorum bir de. İnşallah sizinki de küçülür ve hatta tamamen kaybolur